Idén harminc éves az Excel, és lehet utálni vagy szeretni a Microsoft hírhedt gémkapcsos programját, de a számitástechnikában elfoglalt monumentális helyét senki se vitathatja. A következőkben tíz olyan hasznos és ingyenes (vagy freemium) terméket veszünk sorra, melyek minden táblázatguru eszköztárában kiemelt helyet foglalnak el! És természetesen: Boldog Szülinapot! 1) Workbook manager: ha könnyedén rendszerezni szeretnénk […]
Budapesten lépten nyomon felbukkannak az újnál újabb coworking office-ok és laptopbarát kávézók, ahol adottak a körülmények a digitális nomádok tömeges megtelepedésére. A trendek és statisztikák szerint az elkövetkező évtized róluk fog szólni, ezért megéri egy pár perc figyelmet szentelnünk ennek a jelenségnek. Na de ki az a digitális nomád? – tehetjük fel azonnal a kérdést. […]
Cikksorozatunk előző két részében megnéztük, mi fán terem a konverzió, majd néhány egyszerű Google Analytics trükk segítségével kiderült, miként is követhetjük le a potenciális vásárlóink konvertálását. A sorozat lezáró, harmadik részében még jobban belemegyünk a hatékonyságnövelés témakörébe, és megvizsgáljuk, miként is lehet egy hőtérképes elemzéssel növelni foglalásaink, vásárlásaink, vagyis konvertálóink számát! A hőtérképes honlapelemzés egy […]
Sorozatunk előző részében megvizsgáltuk, hogy mi is az a konverzió, illetve honnan is érkezhetnek ezek a bizonyos weboldalunkon konvertáló látogatók. A második részben egy közelebbi pillantást teszünk a Google Analytics eszközre, melyet ha telepítünk honlapunkon, rengeteg információt megtudhatunk vásárlóinkról, látogatóinkról, és viselkedésükről. A gyakran csak GA-ként rövidített Google Analytics a világ legnépszerűbb keresőóriása által ingyenesen […]
Az online értékesítés területén két örök kérdés mozgatja az emberiséget már az idők kezdete óta, hogyan kerül az érdeklődő az oldalamra, és ha már ott jár, hogyan lesz belőle vásárló? Talán ebben a cikkben nem megyünk vissza az online marketing barlangrajzáig, azonban néhány fontos témát említve megpróbálunk választ találni az utóbbi nagy kérdésre! Kezdjük talán […]
A siker kulcsa az online marketingben sem más, minthogy a gyakorlati tevékenységet megfelelő elméleti alapokkal bástyázzuk körül. Akárcsak a számítógépes játékokban, itt is érdemes kijátszani a marketing tutorial részét, mielőtt a kezdő lépéseket megtennénk. Az alábbiakban összegyűjtöttünk 5 könyvet, melyeknek érdemes helyet spórolni a polcon! Timothy Ferris: A négy órás munkahét Minden leendő digitális nomád […]
Mi legyen a domain nevem?
Az első dolog, amit potenciális ügyfelünk megtudhat rólunk, az a domain nevünk. Már itt is eldőlhet, hogy mennyire keltjük fel a vásárlók érdeklődését, és mennyire tudjuk töményen megfogalmazni az általunk kínált termék vagy szolgáltatás lényegét. Pontosan ezért egy rövid útmutatót készítettünk, amit érdemes figyelembe venni, amikor domain nevet választunk. Egy kezdő vállalkozás esetében érdemes sok […]
A felhasználó élménykutatás viszonylag újkeletű dolog az online marketing világában, de az ötlet annál egyszerűbb, és az élet egyéb területein már évezredek óta működik. Mi lenne, ha kivételesen nem számokban és mutatókban keresnénk az üdvösséget, hanem csak egyszerűen kérdezzük meg a “vendéget”? Szerencsére azonban nem kell nekünk kitalálni, hogy mégis hogy kell ezt a lehető […]
Hosszas ötletelés után végre megvan a domain nevünk, mely tökéletesen kommunikálja a cégünk üzenetét, annak értékeit és szolgáltatásunk mibenlétét. Nagy az öröm, és talán joggal érezhetjük azt, hogy a nehezén már túl is vagyunk! Vagy mégsem? A domain név vásárlása után jön még csak a neheze, hiszen itt az ideje tartalommal feltölteni az oldalunkat! Szerencsére […]
Magyarországon és külföldön egyaránt egyre népszerűbb a helyfüggetlen munkavégzés jelensége. Egy laptop, egy jobb internetkapcsolat, és máris előttünk hever a fél világ! Azonban az otthon töltött munkaórák hamar elfolynak a közösségi média, Youtube, vagy éppen Netflixezés Bermuda-háromszögében, és szinte minden ilyen otthoni munkásemberben előbb utóbb felmerül az igény egy olyan helyre, ahol másokkal együtt, egy […]