Valószínűleg már Te is hallottál a legújabb őrületről, a kriptovalutákról. A pénz virtuális és decentralizált formájáról van szó, amely a kriptográfia elvén működik. Ezáltal biztosítható a digitális pénznem biztonságossága. De mégis hogyan működik ez az egész, és hogyan lehet a kriptovaluták forradalmából haszonra szert tenni? Honnan jöttek a kriptovaluták? A legelső kibocsátott kriptovaluta a Bitcoin […]
A modern marketing világában a marketing erőfeszítéseinek jelentős részét képezi a digitális marketing stratégia kidolgozása. Ennek pedig egyre nagyobb szerepet kell tulajdonítanunk, hiszen a fogyasztók, potenciális ügyfeleink mindig „online” vannak. Már magunk mögött hagytuk azokat a napokat, amikor egy óriásplakát hirdetésre vagy egy első oldali hirdetésre kellett nagyobb összegeket költenünk. Manapság a marketing tevékenységek meghatározó […]
Cikkünkben megosztunk Veletek néhány tippet, hogy hogyan ne váljunk az internet könnyűvérű konzumfogyasztóivá, hogyan kerüljük ki a világháló feketelyuk méretű időgyilkos sáncjait illetve hogyan “fejlesszük magunkat olyan szintre, hogy nagyobbak legyünk bármely problémánál”. Manapság rengeteg időt töltünk (feleslegesen) a közösségi oldalakon. Ez azonban egyáltalán nem hasznos számunkra, sőt inkább hátráltat minket a személyes fejlődésben is. […]
Az önjáró autóktól kezdve a virtuális asszisztensek és a chatbot-ok világáig, a mesterséges intelligencia (Artificial Intelligence – AI) mindenütt megtalálható. Ez egy olyan technikai újítás, ami a jövőben is velünk marad, és nagymértékben fogja megváltoztatni az életünket. Manapság a legtöbb tech startup a mesterséges intelligencia fejlesztésére épül. És ha hihetünk a tech-szakértőknek, akkor a mesterséges […]
Mi mindent tud rólunk a Google?
Kíváncsi vagy, mi mindent tud rólad a Google? (Nem kell megijedni, azt nem tudja, milyen fogkrémet használsz!) Az adattárolás modern korában nem meglepő, hogy az internetes megacég, a Google igen sok mindent tud rólunk. És hogy miért? Ezen tárolt adatok segítik a fejlesztők munkáját, hogy kényelmesebbé tegyék az internetes felhasználói élményt, és visszajelzést adnak az […]
Az idő, úgy mint a pénz, az egyik legértékesebb forrás egy vállalkozó számára. Sajnos napjaink csak 24 órából állnak, de az, hogy mennyire hatékonyan tudjuk ezt kihasználni, fogja meghatározni, mennyire lesz sikeres az életünk. Éppen ezért az időgazdálkodás egy olyan művészet, amelyet meg kell tanulnunk és implementálnunk kell mindennapjainkba, ha produktív és eredményes életre vágyunk. […]
Ahogy egyre több vállalkozás születik nap, mint nap, joggal merül fel a kérdés: Szükségünk van-e üzleti tervre? Nos, a válasz a legtöbb esetben: igen, azonban vannak kivételek is. Cikkünkben összeszedtük Nektek, miért érdemes, vagy miért nem érdemes üzleti tervet készíteni, mielőtt belevágunk valami újba. IGEN Pénzügyi segítség? Ha hitelt vagy támogatást szeretnél igényelni, akkor mindenképpen […]
Mitől jó egy domain név? Erre a kérdésre keressük folyamatosan a választ. És bár nagyon sok múlik vállalkozásunk nevén, profilján, mégis sikerült Nektek összeszednünk azt a 4 alapvető szabályt, amik nélkül nincs nyerő domain név. Az 5 szó szabály Mire is gondolunk pontosan? Ha például hamarosan megnyíló, tengeri herkenytűket árusító webáruházunknak keresünk megfelelő domain nevet […]
A Cluster Media csapatával való interjúnk második részében a Fajbook nevű projektjükről kérdeztük a cég munkatársait. 1. Meséljetek egy kicsit a fajbook projektről. Miről szól? Mi a célja? Máté Bence egyik zseniális ötlete alapján készült el a projekt, ami megpróbálja arra ösztönözni a fiatalokat, hogy a telefonjukat ne csak a megszokott aktivitásokra használják, hanem a […]
Manapság az egyik leggyakrabban hangoztatott kérdés a „Hogyan hirdessünk pénz nélkül?”. Jó tartalommarketing stratégiával? Közösségi média marketinggel? Growth hacking-gel? Vagy más felkapott marketingfogásokkal? Legtöbbször olyan ötletekkel rukkolunk elő, ami által azonban nem érjük el a kívánt hatásokat. Létrehozunk egy Facebook oldalt, amit senki nem fog látogatni, vagy elkezdünk blogot írni, amit senki nem fog olvasni. […]